Första dagen är avklarad!!

Idag har det gått bra, jag är ju inget socker freak, så inte svårt för mig när det gäller det. Chips är ju det bästa jag vet nästan å jag ska försöka att bara köpa en mini påse till helgen:) Är hungrig nu men tror det beror på att jag tuggar nikotin tuggummin å det lurar magen så hoppas jag inte behöver tugga så mycket imorn!!!:) Det här har jag ätit idag: Frukost: Lite fil med solroskärnor, två kokta ägg med salt, en svart kopp kaffe. Lunch: Kycklingfilé, en halv lök,en halv dl ris och kokta grönsaker. Mellanmål: Ett äpple. Middag: Kikärtsgryta, tomat, champinjoner och 0,5 dl ris. Träning: Zumba i 30 min och promenad typ 30 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0